Конференція

Кафедра маркетингу Національного університету «Одеська політехніка», науковий журнал «Маркетинг і цифрові технології» проводять Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і цифрові технології»
Мета конференції:
– обговорення наукових, методичних, практичних, освітніх питань трансформації маркетингу під впливом інформаційних технологій
Напрямки роботи конференції:
– тенденції та інновації цифрового маркетингу
– маркетингові дослідження на основі цифрових технологій
– маркетингові комунікації на основі цифрових технологій
– маркетинг-освіта в епоху цифрового маркетингу
 
І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології»
(29–30 травня 2014 р.)
 

ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології»
(26–27 травня 2016 р.)

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології»
(25–26 травня 2018 р.) 

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові 
технології»
(24–25 вересня 2020 р.)
V Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові 
технології»
(29–30 вересня 2022 р.)