Класичний підхід до теорії маркетингових досліджень в період доцифрової економіки

  • Ігор Михайлович Окландер старший викладач кафедри менеджменту і маркетингу Одеська державна академія будівництва та архітектури

Аннотация

Систематизовано етапи розвитку наукової думки щодо маркетингових досліджень. Обґрунтовані концептуальні положення щодо можливих цілей маркетингових досліджень. Показані загально-наукові та спеціальні методи маркетингових досліджень. Ідентифіковано технології прийняття маркетингових рішень, види маркетингових можливостей. Констатовано, що маркетингові дослідження визначаються їх цілями та типом дослідження: пошукового, описового, експериментального, інноваційного. Запропоновано класифікацію маркетингових досліджень. Констатовано, що в умовах діджиталізації економіки, Інтернет та інші цифрові канали змінюють форми і методи маркетингових досліджень.


DOI: 10.15276/mdt.6.3.2021.7



  1. Полторак В.А., Тараненко І.В., Красовська О.Ю. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2014. 342 с.

  2. Пересадько Г.О. Методологічні засади маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України: дис. д-ра екон. наук: 08.00.04. Суми, 2011. 498 с.

  3. Решетілова Т.Б., Довгань С.М. Маркетингові дослідження. Дніпропетровськ: НГУ, 2015. 357с.

  4. Crawford I.M. Marketing research and information systems. Rome: Food and Agriculture Organization of the United Nations, 1997. 121 p.

  5. Лейтон Р. Фейнмановские лекции по физике. Современная наука о природе. Москва: АСТ, 2019. 169 с.

  6. Пашинська І.І. Методологія, методика, метод: підходи до визначення. Вісник ЖДТУ. 2012. № 2 (60). С. 96–102.

  7. Григорук П.М. Методичний базис маркетингових досліджень. Економіка: реалії часу №1(1), 2011. С.47–56.

  8. Черчилль Гилберт А. Маркетинговые исследования. Санкт-Питербург:Питер, 2000. 752 с.

  9. Новиков А.М., Новиков Д.А. Методология: словарь системы основных понятий. Москва: Либроком, 2013. 208 с.

  10. Корягін М.В., Чік М.Ю. Основи наукових досліджень. Київ: Алерта, 2019. 492 с.

  11. Маркетинговий менеджмент: підручник / Котлер Ф. та ін. Київ: Хімджест, 2008. 720 с.

  12. Малхотра Нэреш К. Маркетинговые исследования: практическое руководство / пер. с англ. Москва; Киев: Вильямс, 2002. 957 с.

  13. Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень: монографія.Київ: КНЕУ, 2009. 267с.

  14. Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія. Суми: Діса плюс, 2016. 192 с.

  15. Белер Г. Методы исследования рынка. Москва: Гуманитарный центр, 2013. 296 с.

  16. Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики: монографія / Окландер М.А. та ін.; за ред. М. А. Окландера. Одеса: Астропринт, 2017. 284 с.

  17. Маркетинговий аналіз / Штефанич Д.та ін.; за ред. Д.А. Штефанича. Тернопіль: Економічна думка, 2011. 267 с.

  18. Яшкіна О.І. Класифікація маркетингових досліджень інновацій машинобудівних підприємств. Економіка: реалії часу. №2(7). 2013. С.111–117.

  19. Зозулев А.В., Солнцев С.А. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика. Київ: Знання, 2008. 643 с.

Как цитировать
ОКЛАНДЕР, Ігор Михайлович. Класичний підхід до теорії маркетингових досліджень в період доцифрової економіки. MDT, [S.l.], v. 6, n. 3, p. 65-79, сен. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно на: <https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/264>. Дата доступа: 20 май 2024
Раздел
Статьи
просмотрено раз: