Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу

  • Євгенія Іванівна Конак асистент кафедри маркетингу Національний університет «Одеська політехніка»

Аннотация

У статті зосереджено увагу на викликах та можливостях відео-маркетингу в соціальних мережах, відзначаючи його важливість для успішного розвитку сучасного бізнесу. Визначено важливі аспекти відео-контенту, що сприяють взаємодії з цільовою аудиторією в онлайн-середовищі для кожної з розглянутих платформ. Дослідження взаємодії аудиторії з відео-контентом бренду "STAFF" на різних платформах, таких як Instagram, TikTok та YouTube, виявило різні реакції, відображаючи особливості кожної платформи. Результати аналізу популярності коротких відеороликів визначили шляхи оптимізації контенту та залучення аудиторії на кожній платформі. Зазначена необхідність адаптації стратегій відео-маркетингу до різних аудиторій та платформ. Висновки цього дослідження підкреслюють значення відео-маркетингу для українських брендів одягу та підтверджують актуальність динамічної адаптації стратегій до змін у віртуальному середовищі.


Ключові слова: відео-маркетинг; бренд; соціальні мережі; тренд; стратегія


 DOI: 10.15276/mdt.7.3.2023.6



  1. Vaynerchuk, G. (2009). Crush It! Why NOW Is the Time to Cash In on Your Passion. HarperBusiness. USA. 142 p.

  2. Patel, N. (2016). Hustle: The Power to Charge Your Life with Money, Meaning, and Momentum. Advantage Media Group. USA. 272 p.

  3. Landino, A. (2017). Vlog Like a Boss: How to Kill It Online with Video Blogging. Entrepreneur Press. USA. 218 p.

  4. Smith, M. (2011). The New Relationship Marketing: How to Build a Large, Loyal, Profitable Network Using the Social Web. John Wiley & Sons. USA. 272 p.

  5. Baer, J. (2013). Youtility: Why Smart Marketing Is about Help Not Hype. Portfolio. USA. 240 p.

  6. Fitzpatrick, P. (2014). The Art of Social Media: Power Tips for Power Users. Portfolio. USA. 208 p.

  7. Macarthy, A. (2013). 500 Social Media Marketing Tips: Essential Advice, Hints, and Strategy for Business: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, YouTube, Instagram, LinkedIn, and More! CreateSpace Independent Publishing Platform. USA. 256 p.

  8. Stelzner, M. (2011). Launch: How to Quickly Propel Your Business Beyond the Competition. Wiley. USA. 272 p.

  9. Porterfield, A. (2020). Digital Course Academy: The Proven System for Creating and Selling Courses Online. Self-Published. USA. 150 p.

  10. Кульбаба, М. Маркетинговий календар 2020: 365 днів смарт-маркетингу. 2019. Київ.

  11. Моргуліс, О. Цифровий маркетинг: як створити успішний онлайн-бізнес і залучати клієнтів в інтернеті. 2017. Київ: ЛОД.

  12. Скрипник, А. Маркетингові практики: 100 практичних рекомендацій для роботи з клієнтами і рекламодавцями. Університет «Україна». 2016. Київ: Університет «Україна».

  13. Магніт, Ю. Неймінг: як створити назву, що працює. КМ-БУКС. 2017. Київ: КМ-БУКС.

  14. 31 символ незалежності: українські модні бренди: веб-сайт. URL: https://elle.ua/moda/fashion-blog/31-simvol-nezalezhnosti-ukrainski-modni-brendi/ (дата звернення: 29.03.2023).

  15. Відео-маркетинг в соціальних мережах: TikTok vs YouTube vs Instagram: веб-сайт. URL: https://media.lifta.space/ua/media/stock/video-marketing-v-socsetyah-tiktok-vs-youtube-vs-instagram (дата звернення: 29.03.2023).

  16. Що таке відео-маркетинг? : веб-сайт. URL: https://wave.video/ua/blog/what-is-video-marketing/ (дата звернення: 29.03.2023).

  17. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / авт. кол.: М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]; за ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. Одеса: Астропринт, 2017. 292 с.

  18. Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики / М. А. Окландер, Т. О. Окландер, І. А. Педько, О.І. Яшкіна. ; за ред. М. А. Окландер. Одеса : Астропринт, 2017. 284 с.

  19.  Підсумки року 2022: веб-сайт. URL:  https://vrk.org.ua/(дата звернення: 29.03.2023).

  20. Як легко створити стратегію відеомаркетингу у 2023 році: веб-сайт. URL: https://www.ranktracker.com/uk/blog/how-to-easily-create-a-video-marketing-strategy-in-2023/(дата звернення: 30.03.2023).

Как цитировать
КОНАК, Євгенія Іванівна. Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу. MDT, [S.l.], v. 7, n. 3, p. 83-94, сен. 2023. ISSN 2523-434X. Доступно на: <https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/317>. Дата доступа: 20 май 2024
Раздел
Статьи
просмотрено раз: